اسپند (اسفند)، یکی از گیاهان دارویی و خوراکی است که در مناطق مختلفی از جهان، به خصوص آسیا، رشد می‌کند. معمولاً بذر این گیاه در غذاهای محلی استفاده می‌شود، همچنین برگ و ساقه این گیاه نیز در طب سنتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع مرکز خرید اسپند در تهران| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


اسپند (اسفند)، یکی از گیاهان دارویی و خوراکی است که در مناطق مختلفی از جهان، به خصوص آسیا، رشد می‌کند. معمولاً بذر این گیاه در غذاهای محلی استفاده می‌شود، همچنین برگ و ساقه این گیاه نیز در طب سنتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرکز خرید اسپند در تهران| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



به عنوان مثال، اسپند مي‌تواند در درمان سردرد، بيماري‌هاي پوستي و گوارشي، ضدعفوني كننده دستگاه تنفسي، و حتي بهبود خواب كمك كند. اسپند به دليل محتواي بالاي اسيدفوليك و ويتامين C نيز در بارداري و سلامت قلب و عروق مفيد است.

مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند در بازار-قيمت اسپند بوجاري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع مركز خريد اسپند در تهران را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع مركز خريد اسپند در تهران در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند در بازار-قيمت اسپند بوجاري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مركز خريد اسپند در تهران را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و مركز خريد اسپند در تهران و قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند در بازار-قيمت اسپند بوجاري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

هنگامي كه قصد خريد اسفند (Isphagula husk) را از فروشگاه داريد، بايد مراقب باشيد كه محصول با كيفيت و ايمن را انتخاب كنيد. اسفند يك ماده تغذيه‌اي ويژه است كه براي بهبود سلامت دستگاه گوارش استفاده مي‌شود. در ادامه، نكات مهمي كه بايد در نظر داشته باشيد:

نوع محصول: اسفند به دو شكل اسفند كلوئيدي (Isphagula husk) و اسفند تغذيه‌اي (Psyllium powder) در بازار عرضه مي‌شود. مطمئن شويد كه نوع مورد نياز براي نيازهاي شما در دسترس است.

محتواي فيبر: محتواي فيبر در اسفند مهم است. براي بهبود سلامت دستگاه گوارش، اسفندي با مقدار فيبر بالا و بدون مواد افزودني مضر را انتخاب كنيد.

تاريخ انقضاء: مطمئن شويد كه تاريخ انقضاء محصول درست است و محصول تا اين تاريخ مصرف مي‌شود.

برند معتبر: از برندهاي معتبر و شناخته‌شده خريد كنيد. برندهاي معتبر تمايل دارند به كيفيت محصولات خود توجه داشته باشند.

بسته‌بندي مناسب: مطمئن شويد كه بسته‌بندي اسفند مناسب و سلامتي دارد و هيچ گونه تماس با رطوبت يا هوا نداشته است.

دستورات مصرف: دستورات مصرف محصول را به دقت مطالعه كنيد و به توصيه‌هاي توليد كننده پيروي كنيد.

حساسيت‌ها و عوارض جانبي: اگر حساسيت يا مشكلات خاصي در مصرف اسفند داريد، قبل از استفاده مشورت با پزشك خود كنيد.

تخفيفات و پيشنهادات ويژه: اگر ممكن است تخفيفات و پيشنهادات ويژه در دسترس باشد، از آنها بهره‌برداري كنيد.

نكات نگهداري: اسفند بايد در محيط خشك و در دماي اتاق نگهداري شود. همچنين، بايد از تماس با رطوبت زياد جلوگيري كنيد.

پزشك مشورت كنيد: اگر براي اولين بار از اسفند استفاده مي‌كنيد يا مشكلات خاصي داريد، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد تا مطمئن شويد كه استفاده از اين محصول براي شما مناسب است.

همچنين، همواره به تاريخ‌ها و محتواي محصولات تغذيه‌اي توجه كافي را بدهيد و از محصولات منقضي يا مشكوك به دوري كنيد.

 

مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

در داخل ايران توليد نماييم.
آشنايي با خواص و مضرات گياه اسپند
اسپند يك بوته چندساله است كه مي تواند تا 1 متر ارتفاع داشته باشد، اما معمولاً 0.3 متر ارتفاع دارد. در خاك خشك، ريشه هاي گياه مي تواند به عمق 6.1 متر برسد؛ يك گياه انبوه با ظاهري شبيه به سيخ، به مانند برگ هاي نوك تيز كه به چند بخش محدود تقسيم شده است. اين گياه 3 كپسول را حمل مي كند كه در حدود 1 تا 1.5 سانتيمتر قطر دارند و حاوي بيش از 50 دانه هستند.
اسپند همچنين گل هاي سفيدي دارد كه به خصوص در ماه هاي ارديبهشت و خرداد وجود دارند و در حدود 2.52 تا 3.8 سانتي متر قطرش است و 5 گلبرگ دارد و اين گياه بومي مناطق نيمه استوايي هند است. در حال حاضر، در شهرهاي ديگر مثل نيومكزيكو، آريزونا، كاليفرنيا، مونتانا، نوادا، اورگون، تگزاس و واشنگتن گسترده شده است.
فوايد سلامتي خاصي براي اسپند وجود دارند و آن طور كه در بخش سلامت نمناك آورده ايم به عبارت ديگر، يك درخت ضخيم است كه خواص دارويي مشخصي دارد و به روش هاي مختلفي براي سلامتي مفيد است. دانه هاي خشك اين گياه براي اهداف دارويي به كار مي روند و دانه هاي اسپند حاوي اجزاي شيميايي مختلفي هستند كه شامل هارمولول، هارمين، هارمالين و پگانين مي باشند.
اسپند گياه دارويي است كه در داروهاي آيورودا مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرد. دانه هايش به ويژه دانه هاي خشك گياه، برگ ها، پوست و ريشه هاي گياه داراي پتانسيل دارويي بالايي هستند. مطالعات تحليلي بر روي تركيب شيميايي بتاكاربولين آلكالوئيدها انجام شده، مانند:هارمالول، هارمالين و هارمين است و دليل استفاده پزشكي از اين گياه در داروهاي آيوروديك مختلف هستند.
گياه اسپند داراي خواص درماني ويژه اي مانند عمل تحريك كننده در سيستم عصبي مركزي و مغز را نشان مي دهد. اسپند به خانواده نيترارياسه تعلق دارد و از اين گياه براي درمان چندين وضعيت بهداشتي از جمله آسم، قاعدگي غير معمول، هجوم كرم نواري استفاده مي شود و عمدتاً به تسكين آسم كمك مي كند و اين عنصر داراي خواص دارويي متفاوتي، مانند افزايش قواي غريزه جنسي، استريل كننده و ضد ميكروبي است.


مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص و فوايد اسپند
در اين بخش از سلامت نمناك خواص و فوايد سلامتي اسپند ارائه شده است:
1. اسپند براي درمان تب:
اسپند يكي از گياهان است كه براي درمان تب نامنظم به كار مي رود. همچنين براي درمان مالاريا مداوم مفيد است، اما در موارد حاد زياد موثر نيست.
دانه هاي اين گياه به عصاره، القا يا به شكل پودر داده مي شود.
2. اسپند براي دفع هجوم كرم هاي نواري:
دانه هاي اسپند نيز براي برطرف كردن هجوم كرم هاي نواري مفيد است. دانه هاي پودر براي بيرون راندن كرم ها داده مي شود.
3. اسپند براي درمان بي خوابي:
خاصيت مسكني اين گياه براي درمان بي خوابي مفيد است.
4. اسپند براي رفع و كاهش مسائل قاعدگي:
اسپند نيز براي قاعدگي هاي نامنظم مفيد است. عصاره دانه ها از 15 تا 50 ميلي ليتر داده مي شود.
5. اسپند براي بهبود شيردهي:
دانه هاي اين گياه خواص گالاكتوگوگ دارند و به مادران شيرده داده مي شود كه ترشح شير را افزايش مي دهد.
6. اسپند براي درمان لارنژيت:
اين گياه براي درمان لارنژيت به كار مي رود. عصاره اين دانه ها نيز به عنوان دهانشويه استفاده مي شود.
7. اسپند براي رفع شپش سر:
اين گياه در كشتن شپش سر موثر است. پوست سر را با خميري از ريشه اسپند و روغن خردل مالش دهيد كه باعث مي شود از شر شپش سر خلاص شويد.
8. اسپند براي رفع ورم:
اين گياه براي درمان التهاب به كار مي رود. مي توان دانه ها را جوشاند و به عنوان محلول استفاده مي شود.
9. اسپند براي رفع مشكلات تنفسي:
به درمان آسم كمك مي كند و در درمان بيماري هاي ريوي مانند نزله ريوي و بلغم ريه بسيار موثر است.
10. اسپند براي دفع آفات گياهي:
محصولات بذر اسپند نيز مي توانند در رهايي از شر آفات مضر مفيد باشند. هرمالين قطعا آلكالوئيد است كه در داخل اين گياه وجود دارد.
11. ميكروب كشي هوا با اسپند:
دود اسپند خاصيت ميكروب كشي بسيار مناسبي دارد. لذا در مكان هايي از جمله مهد كودك ها، مدارس و پادگان ها كه جمعيت زيادي جمع شده اند و در هوا احتمال عفونت مسري وجود دارد، اسپند دود كنيد.
12. اسپند براي درمان آبريزش بيني:
از مهم ترين خواص ديگر اسپند اين است كه به دليل ضد عفوني كنندگي قوي، در درمان زكام و آبريزش بيني موثر مي باشد. در اين روش مقداري اسپند را به تنهايي يا همراه با حبه اي قند دود داده و سرتان را روي دود ناشي از آن قرار دهيد و نفس عميق بكشيد، بعد از چندين بار تكرار مشكل شما حل خواهد شد.
13.درمان فلج، رعشه، سستي و پريدن ناگهاني اعضاي بدن:
روغن اسپند، طبيعتي گرم وخشك دارد و براي رفع فلج و لقوه، رعشه، سستي، صرع و پريدن ناگهاني اعضاي بدن چه از طريق خوردن و چه استفاده از ضماد آن موثر است.
14. اسپند براي درمان حساسيت و خارش:
يكي از خواص قابل توجه اسپند رفع خارش و حساسيت است كه بايد فرد با توجه به طبع و مزاجش، طريقه استفاده از اسپند را براي اين منظور از متخصص طب سنتي دريافت كند.
15. اسپند براي رفع و درمان تكرر ادرار:
1.5 گرم اسپند را صبح ناشتا به همراه خاكشير با كمي آب بدون اينكه كوبيده شود، بخوريد. براي تكرر ادرار و سستي ادرار بسيار مفيد است؛ البته در هنگام معالجه نبايد ماست و كشك و ترشيجات مصرف كنيد.
16. اسپند براي درمان سنگيني گوش:
براي رفع سنگيني گوش و كري گوش و صداي گوش مي توانيد اسپند را در آب ترب و روغن زيتون بجوشانيد و 3 قطره در گوش بريزيد. بعد از چندين بار استفاده متوجه بهبودي خواهيد شد.
17. اسپند براي تسكين دندان درد:
دانه هاي اسپند را بخور دهيد كه براي دندان درد فوق العاده است چرا كه طبق كتب طب سنتي بخور دانه هاي اسپند، درد دندان را درمان مي كند.
18. ضد نفخ:
يكي از روش هاي فوري و موثر درمان نفخ در طب سنتي استفاده از اسپند است؛ قورت دادن 1 قاشق غذاخوري اسپند همراه با آب در شب ها، ساده ترين روش رفع نفخ است.
19. اسپند ملين و تصفيه كننده خون:
متخصصان طب سنتي از اسپند يا همان اسفند براي تصفيه خون و رفع مشكلات گوارشي استفاده مي كنند.
22. ضد انگل، ضدعفوني كننده، خلط آور و ضد سرفه:
براي درمان تنگي نفس و رفع سرفه هاي شديد مخاطي، 30 گرم اسپند را آسياب كنيد و با 120 گرم آب بجوشانيد و آن را صاف كنيد و با 90 گرم عسل و 60 گرم روغن كنجد بخوريد. اگر اين تركيب را مصرف كنيد حالت تهوع پيدا مي كنيد كه سينه را از هرچي ماده لزج هست پاك مي كند و براي تنگي نفس بي نظير است.
23. اسپند براي رفع بي حسي:
براي رفع بي حسي و يا نقص در حركت اعضا و رعشه، مقداري اسپند آسياب شده را با آب يا همراه با روغن حيواني بخوريد.
24. درمان شب ادراري با اسپند:
اگر 1 قاشق چاي خوري اسپند را با 1 قاشق چاي خوري تخم رازيانه مخلوط كنيد و هرشب به فرزند خود كه دچار شب ادراري هستند، بدهيد؛شب ادراري كودكاني كه به علت سستي كمر و ضعف مثانه، شب ها رختخواب خود را خيس مي كنند، درمان مي شود و در ضمن صبح ها 1 يا 2 عدد زرده تخم مرغ و كمي عسل خالص خوب، ميل كنند.
25. اسپند براي رفع ناراحتي سينه و تنگي نفس:
اگر اسپند را همراه با تخم كتان به نسبت مساوي خوب آسياب كنيد و با عسل مخلوط كنيد و روزي 2 بار به اندازه 2 حبه مصرف كنند براي رفع ناراحتي سينه و تنگي نفس موثر است.
26. اسپند براي ترك اعتياد:
مقداري دانه اسپند را بو دهيد و سپس آسياب كرده و با عسل مخلوط كنيد و روزي 2 حبه ميل كنيد تا بتوانيد مواد افيوني را ترك نماييد.
27. اسپند براي درمان بواسير:
شياف گرد دانه اسپند با روغن ايرسا، دهانه عروق و خون بواسير را باز مي كند و سبب درمان بواسير مي شود.
28. تسكين درد كمر با اسپند:
تنقيه با روغن اسپند سبب تسكين درد كمر و سياتيك مي شود؛ همچنين براي سردي كليه و رحم بسيار مفيد است. چنانچه به سياتيك مبتلا هستيد به مدت 15 شب مقدار 5 گرم اسپند را با آب قورت دهيد كه بسيار مفيد است.
29. لاغري شكم با اسپند:
بله درست متوجه شديد؛ همين اسپندي كه بارها در منزلتان دود كرده ايد خاصيت آب كنندگي شكم را دارد؛ البته با روشي كه مورد تاييد است و حتما بايد با مشورت متخصص طب سنتي براي اطمينان از مضر نبودن اين نسخه لاغري براي طبع و مزاجتان استفاده شود. براي لاغري و آب كردن شكم بايستي 40 شب، به طوري كه هر شب 1 قاشق مرباخوري از آن را با 1/2 ليوان آب بخوريد و پس از 40 روز سايز دور شكم خود را اندازه گيري كرده و با سايز قبلي شكمتان مقايسه كنيد.
هشدارها و مضرات مصرف اسپند
مصرف اسپند براي گرم مزاجان ضرر دارد.
مصرف اسپند سبب تهوع و استفراغ مي شود كه براي رفع آن مي توان ميوه هاي ترش و سكنجبين ميل كرد.
اگر 5-10 گرم اسپند مصرف كنيم مسموم خواهيم شد زيرا اين مقدار اسپند سمي مي باشد.
از جويدن دانه هاي اسپند خودداري كنيد زيرا حاوي مواد سمي است.
منظور از خوردن دانه هاي اسپند، دانه هاي سياه رنگي است كه دود مي كنيد.
مركز خريد اسپند در تهران| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت اسپند در گنبد كاووس-قيمت اسپند ديجي كالا-قيمت اسپند در بازار-قيمت اسپند بوجاري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 58 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585825

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .